piątek, 13 stycznia 2012

Fajny dzien

Hej sory ze pisze po tak długim okresie ale byłam bardzo zajęta a miedzy innymi szkolą sami rozumiecie. Dobra nie będę pisała tyle osobie wiec przejdźmy do konkretów. Dzisiaj miałam naprawdę fajny dzień przyjechała do mnie moja przyjaciółka Kasia i robiłyśmy sobie zdjęcia (dodam je później) ale była zabawa niektóre wyszły naprawdę śmieszne. Trochę zmarzłam na dworze wiec chciałam jak najszybciej to skończyć i wracać do domu napić się herbaty oczywiście nie udało mi się jej napić. Zjadłyśmy u mnie obiad i czekałyśmy na autobus chwile po ty zadzwoniła do mnie moja ciocia i powiedziała ze (kasiadz chodzi po kolędzie) razem z Kasia przejęłyśmy się tym i szybko zaczęłyśmy przygotowania np: prasować obrus, i takie tam pierdoły. Pisała Olu$$ka <3♥:)  CZEKAJCIE  NA WIĘCEJ

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz